سبد خرید خالي مي باشد

پشتیبانی

پشتیبانی شرکت ساعت

بخش پشتیبانی شرکت ساعت وظیفه نصب، راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد، و پس از اجرای پروژه، آموزش‌های لازم را به کاربران ارائه می‌کند تا استفاده از محصول بدون مشکل انجام گیرد.

در صورت بروز مشکل و یا ایجاد سؤال برای کاربران، تیم پشتیبانی درخواست‌های آنها را دریافت کرده و به شکل‌های متفاوتی و متناسب با مشتری، سرویس مورد نیاز را ارائه می‌کند. برای حل مشکلات و پاسخ به درخواست‌های مشتریان، توضیح و پیگیری تلفنی، ارتباط از طریق ریموت و همچنین مراجعه حضوری از روش‌های کاری تیم پشتیبانی می‌باشد.

پشتیبانی شرکت پس از اتمام دوره گارانتی، آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان را در قالب قراردادهای پشتیبانی دارد که بر اساس آن نسخه‌های جدید محصولات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. معمولاً بروزرسانی تجهیزات پس از گذشت دوره حیات آنها در دستور کار مشتریان قرار می‌گیرد که در این مرحله نیز تیم پشتیبانی آمادگی کامل برای همکاری و ارائه راهکار را دارد.





شرکت ساعت سه نوع قرارداد پشتیبانی دارد

پشتیبانی طلایی: پاسخگویی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته است و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن به سایت مشتری مراجعه حضوری خواهیم داشت.

پشتیبانی نقره‌‌ا‌ی: از 7 صبح تا 9 شب و هفت روز هفته است و در صورت نیاز به مراجعه حضوری، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به سایت مشتری مراجعه خواهد شد.

پشتیبانی برنزی یا معمولی: پاسخگویی از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل خواهد بود و در صورت نیاز مراجعه حضوری نیز ظرف مدت حداکثر سه روز کاری خواهد بود. 

قرار داد پشتیبانی

برنزی یا معمولی

  • پاسخ گویی 9 صبح تا 5 عصر
  • بجز روزهای تعطیل
  • مراجعه حضوری حداکثر سه روز کاری

نقره‌‌ا‌ی

  • 7 صبح تا 9 شب
  • هفت روز هفته
  • مراجعه حضوری ظرف 48 ساعت

طلایی

  • پاسخگویی 24 ساعته
  • هفت روز هفته
  • مراجعه حضوری در کمترین زمان ممکن

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2022 © محفوظ است