شركت ساعت: به منظور توسعه و راهاندازی شبكههای خبری، تلویزیونی و رادیویی و پیادهسازی سیستمهای مونیتورینگ و آرشیو در زمینهی رسانه و همینطور سامانههای ساعت مرکزی و نمایشگرهای صنعتی و تخصصی ساعت با امکان تنظیم اتوماتیک شبکهای در سال 1379 تاسیس گردید و تاكنون پروژههای متعددی را برای راهاندازی و دیجیتال كردن سیستمهای صوتی و تصویری مدیریت و اجرا كرده است.
هدف ساعت: استفاده از فناوری روز و تجهیزات نوین و كامپیوتری برای رسیدن به سیستمهای كارآمد و كاربرپسند با هزینه مناسب میباشد.
ماموریت مهندسین ساعت: استفاده از ظرفیتهای نرمافزاری و سختافزاری برای طراحی، پیادهسازی و تولید سیستمهای یکپارچه در زمینه رسانه، مانیتورینگهای صنعتی و سامانههای ساعت صنعتی است که دارای قابلیت توسعه و انعطاف برای تطبیق با محیطهای بزرگ و کوچک میباشد.
خط مشی كارشناسان ساعت: جمعآوری و بررسی نظرات كاربران محصولات خود برای تامین نیازهای آنها و ارائهی پشتیبانی فعال و كسب رضایتمندی مشتریان است.
مخاطبین ساعت: (۱) شبكههای خبری و رسانههای صوتی و تصویری، (۲) سازمانها و شركتهای بزرگ و متوسط در بخش آرشیو رسانه، (۳) مراکز صنعتی، نیروگاهها، بیمارستانها، شرکتهای ریلی (راهآهن، مترو و ...)، ورزشگاهها و ساختمانهای بزرگی که به سامانه متمرکز و هماهنگ ساعت و زمان نیاز دارند.