سبد خرید خالي مي باشد

برگزاری هجدهمین نمایشگاه فناوری رسانه به صورت مجازی

(0 رای‌ها)

هرساله در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، نمایشگاهی از دستاوردهای صنعت رسانه با حضور شرکت‌های تولیدکننده ایرانی برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیشتر با تولیدات و فناوری روز این شرکت‌ها و نیازسنجی مراکز صدا و سیما می‌باشد. به موازات این نمایشگاه یک اجلاس تخصصی نیز با مشارکت سازمان صدا و سیما و اساتید متخصص این حوزه برگزار می‌شود. شرکت مهندسی سامانه‌های عصر تمدن (شرکت ساعت) به مثابه سال‌های پیش امسال نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

متاسفانه به علت فراگیر شدن ویروس کرونا امسال نیز این نمایشگاه همانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود. این امر باعث شده است که شرکت‌ها دیگر به صورت فیزیکی و حضوری ‌نتوانند محصولات تولیدی خود را در معرض دید قرار دهند. اما توضیحات، کاتالوگها، ویدئوها، تصاویر و بنر محصولات بر روی سایت به نمایش گذاشته می‌شود.

بازدیدکنندگان محترم می‌توانند در تاریخ 5 و 6 بهمن به سامانه imtec.irib.ir جهت مشاهده غرفه مجازی شرکت ساعت مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است که شرکت ساعت همچنین ارائه‌دهنده کارگاهی با موضوع محصول ‌استودیوی تلویزیونی سیبا (SIBA Studio) در این سامانه می‌باشد.


  29  دی  1400 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است