شرکت ساعت سه نوع قرارداد پشتیبانی دارد
پشتیبانی طلایی: پاسخگویی به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته است و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن به سایت مشتری مراجعه حضوری خواهیم داشت.
پشتیبانی نقرهای: از 7 صبح تا 9 شب و هفت روز هفته است و در صورت نیاز به مراجعه حضوری، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت به سایت مشتری مراجعه خواهد شد.
پشتیبانی برنزی یا معمولی: پاسخگویی از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل خواهد بود و در صورت نیاز مراجعه حضوری نیز ظرف مدت حداکثر سه روز کاری خواهد بود.قرار داد پشتیبانی
برنزی یا معمولی
- پاسخ گویی 9 صبح تا 5 عصر
- بجز روزهای تعطیل
- مراجعه حضوری حداکثر سه روز کاری
نقرهای
- 7 صبح تا 9 شب
- هفت روز هفته
- مراجعه حضوری ظرف 48 ساعت
طلایی
- پاسخگویی 24 ساعته
- هفت روز هفته
- مراجعه حضوری در کمترین زمان ممکن