سبد خرید خالي مي باشد

سومین نمایشگاه بین المللی ساعت تهران (ایران مال)

(0 رای‌ها)

اردیبهشت سال 1401 بار دیگر شاهد حضور تولیدگنندگان و عرضه‌کنندگان صنعت بزرگ ساعت ایران در مرکز نمایشگاهی ایران مال خواهیم بود.

این سومین بار است که صاحب‌نظران و پیشکسوتان صنعت ساعت در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. شرکت مهندسی سامانه‌های عصر تمدن (ساعت) که در اولین نمایشگاه بین المللی ساعت حضور فعال داشت، امسال نیز  با محصولات جدید حضور خود را در این نمایشگاه که نمایشگاه توانمندی‌های تولید و عرضه ساعت است، لازم و ضروری می‌داند.

شرکت مهندسی سامانه های عصر تمدن (ساعت) با ارائه محصولات با تکنولوژی جدید در حوزه نمایشگرهای صنعتی و ساعت مرکزی در این نمایشگاه شرکت کرده است. این شرکت تولیدکننده محصولات نمایشگر ساعت صنعتی (Clock Display)، ساعت مرکزی (Master Clock) ، آنتن هوشمند  GPS، تله پرامپتر و نرم‌افزارهای برودکست است.

از آنجایی که فروش در این نمایشگاه آزاد است، شرکت ساعت آماده فروش محصولات به صورت B2B یا B2C و همچنین عقد قراداد با سازمان‌ها، شرکت‌ها و همکاران گرامی می‌باشد. علاقه‌مندان عزیز برای بازدید از محصولات می‌توانند به غرفه 38 مراجعه فرمایند. این نمایشگاه از تاریخ 20 لغایت 23 اردیبهشت در سالن E1 مرکز نمایشگاهی ایران‌ مال، برگزار می‌گردد.


  برودکست , تله پرامپتر , ساعت
  07  ارديبهشت  1401 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است