سبد خرید خالي مي باشد

راه حلی نو برای مانیتورینگ فنی دیجیتال

(0 رای‌ها)

یکی از نیازهای رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های پخش گسترده (برودکست) حصول اطمینان از صحت دریافت مناسب محتوا توسط بهره‌برداران و مخاطبان نهایی آن رسانه است و لازم است در صورت وجود اشکال، بررسی گردد که در کدام یک از مراحل سه گانه تولید، انتقال و انتشار سیگنال محتوا، اشکال واقع شده است.

محصول جدید شرکت ساعت با عنوان «سامانه مانیتورینگ فنی دیجیتال سیما» (SIMA Digital Technical Monitoring) به این منظور و در جهت بهبود فرآیند مانیتورینگ با حداقل تجهیزات سخت‌افزاری، توسعه یافته است. این محصول در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ و در سمینار مدیران نظارت و ارزیابی مراکز صدا و سیما در شهر مشهد ارائه و معرفی گردید. 

در این سمینار علاوه بر توضیحات فنی، نسخه اولیه این محصول نیز به صورت کارگاهی به نمایش گذاشته شد و مقرر گردید یک مجموعه کامل از این سیستم در تهران و محل مجموعه ستادی اداره کل نظارت و ارزیابی راه‌اندازی ‌شود.

هدف این محصول جدید، رصد و پایش انواع سیگنال‌های صدا و تصویر (SDI, ASI, IP, DVBT/T2, DVBS/S2) و در تمامی تجهیزات انتقال و انتشار است. برای این منظور این سیگنال‌ها دریافت شده و پارامترهای آن براساس استانداردهای برودکست آنالیز می‌شود.


  22  خرداد  1402 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است