سبد خرید خالي مي باشد

حضور شرکت ساعت در اولین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال

(0 رای‌ها)

نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه همزمان با اولین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال، از 8 الی 10 اسفندماه 1401 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. شرکت ساعت که سابقه حضور در دوره‌های پیشین نمایشگاه فناوری رسانه را داشته، امسال نیز با تولیدات جدید خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.

معاونت توسعه و فناوری رسانه با برگزاری این نمایشگاه در جهت بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور اقدام می‌کند. در این راستا شرکت ساعت در کنار دیگر متخصصان فنی رسانه، استعدادهای فنی در این حوزه را به نمایش می‌گذارد.

امروزه فرآیندهای رسانه‌ای به بستر فناوری‌های نوین نیاز دارد تا با بهره‌گیری از فناوری‌ اطلاعات، فرصت‌های جدیدی را در اختیار صنعت رسانه قرار ‌دهد، به گونه‌ای که این فناوری‌ نه تنها به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساخت برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی حرفه‌ای رسانه به مخاطبان عمل کند.

شرکت مهندسی سامانه‌های عصر تمدن از شما علاقه‌مندان به محصولات مرتبط با تلویزیون و رسانه دیجیتال، برای بازدید از نوزدهمین نمایشگاه فناوری رسانه دعوت به عمل می‌آورد. استودیوی دیجیتال سیبا (SIBA Studio)، مانیتورینگ فرستنده‌های تلویزیونی (TS Monitoring)، نرم افزار جدید تله‌پرامپتر از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به طور ویژه به آنان پرداخته می‌شود.


  07  اسفند  1401 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است