سبد خرید خالي مي باشد
آنچه باید درباره خدمات پس از فروش شرکت بدانید

آنچه باید درباره خدمات پس از فروش شرکت بدانید

(1 رای)

محصولات نرم‌افزاری و رسانه‌ای شرکت ساعت، محصولاتی تخصصی هستند و با توجه به اهمیت کسب رضایت مشتریان ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت مورد توجه ویژه قرار گرفته است. ارائه این خدمات به دلایل زیر از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • زیرساختی که این نرم‌افزارها روی آن باید فعال شوند (سخت‌افزارها، سیستم‌ عامل‌ها، شبکه LAN و ...)، متفاوت است.
  • سطح توانمندی، تجربه و آموزش‌هایی که بهره‌برداران دیده‌اند، متفاوت است.
  • احتمال ارائه نسخه‌های بروزشده از نرم‌افزارها و لزوم بروزرسانی مجدد در این موارد

به این علت‌ها، پس از هر فروش تا یک سال خدمات پشتیبانی برای محصول فروخته شده به صورت رایگان ارائه می‌گردد و پس از آن نیز بر اساس قرارداد و توافق، ارائه این خدمات قابل تمدید بوده و یک تیم تخصصی آماده پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان هستند.

مشتریان می‌توانند در مواقع برخورد با مشکل، با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. روش‌های ارائه خدمت به مشتریان به ترتیب اولویت عبارتند از:

  • مراجعه به سایت و ارسال تیکت پشتیبانی
  • ارتباط تلفنی و یا ارسال پیام در سامانه‌های پیام‌رسان
  • برقراری ارتباط اینترنتی (ریموت)
  • ارسال تجهیزاتی که نیاز به پشتیبانی دارند به محل شرکت
  • اعزام کارشناس به سایت مشتری

شرکت مهندسی سامانه‌های عصر تمدن در این راستا با تیمی از مهندسین مجرب در واحد پشتیبانی به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. این تیم با هدف رضایتمندی مشتریان شرکت ساعت از 9 صبح الی 5 بعدازظهر (به غیر از روز‌های تعطیل) آماده پاسخ‌گویی به تمام مشتریان گرامی می‌باشد.

مشتریانی که در دوره یکساله خدمات پس از فروش می‌باشند و همچنین مشتریانی که قرارداد پشتیبانی یک‌ساله با شرکت ساعت امضاء کرده‌اند، همیشه در اولویت پاسخ‌گویی هستند و نیازهای آنان در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.

هر چند شرکت تمایل داشته و توصیه می‌کند که مشتریان گرامی برای دریافت خدمات پشتیبانی، اقدام به انعقاد قرارداد نمایند، اما امکان دریافت این خدمات به صورت موردی (به صورت ساعتی یا روزانه) نیز پیش‌بینی شده است که ممکن است هزینه‌های آن بیشتر از قرارداد سالیانه بشود.

* هزینه‌های ارسال و دریافت مجدد آن به عهده مشتری می‌باشد.

**هزینه‌های رفت و آمد، اقامت و پذیرایی به عهده مشتری است.


  07  شهریور  1401 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است