سبد خرید خالي مي باشد

استفاده از تله پرامپتر شرکت ساعت توسط حرفه‌ای‌ها

(0 رای‌ها)

دنیای حرفه‌ای امروز نیاز به افراد حرفه ای با تجهیزات تخصصی دارد. افرادی که از این نوع تجهیزات  رویگردانند و یا آن را در کار خود نادیده می‌گیرند به ندرت از فنون و تکنولوژی دور می شوند و معمولاً افرادی در کار خود موفق می‌ مانند که با اطلاعات و تجهیزات به‌ روز، همگام باشند.

شرکت ساعت با این نگرش به کمک افراد خبره آمده تا این افراد بتوانند خود را در سطح حرفه‌ای نگه دارند. تجهیز تله پرامپتر یکی از تولیدات شرکت ساعت در ایران است که این روزها در دستان افرادی همچون خبرنگاران، معلمین، مدرسین، تولیدکنندگان محتوا و حتی فیلمسازان و تیزرسازان و غیره می باشد.

این تلاشگران عرصه های مختلف با استفاده از تجهیز تله پرامپتر میتوانند در زمانِ کمتر و بدون حفظ کردن مطالب،  کار خود را حرفه‌ای‌تر به انجام رسانند. کاربران بدون آن که متنی را حفظ کنند می‌توانند نوشته های زیادی را بدون توقف یا اشتباه در مقابل دوربین بخوانند و در نتیجه در زمان صرفه جویی کنند.

متن نما، تله پرامپتر و یا اتوکیو همان دستگاهی است که ترس جلوی دوربین رفتن را از بین می برد، زمان را برای شما می خرد و شما را بدون نیاز به حفظ مطلب، به جلوی دوربین رفتن ترغیب می کند.


  تله پرامپتر , اتوکیو , متن نما
  23  آبان  1401 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است