سبد خرید خالي مي باشد

راه‌اندازی سامانه «خانه مهارت ایران»

(0 رای‌ها)

سامانه آموزشی «خانه مهارت ایران» با هدف ارائه دوره‌های آموزشی مبتنی بر مهارت‌های مورد نیاز و با استفاده از آخرین فناوری‌های عرضه شده در زمینه یادگیری در قالب سایت www.iranskillhouse.com توسط شرکت مهندسی سامانه‌های عصر تمدن با مشارکت چند تن از اساتید مجرب دانشگاه راه‌اندازی شد.

با توجه به نیازهای روزافزون افراد و گروه‌های مختلف جامعه (فارغ‌التحصیلان، افراد جویای کار، علاقمندان به توسعه توانایی‌های فنی و حرفه‌ای و ...) به فراگیری مهارت‌های مورد نیازی که در موسسات آموزشی نظیر دانشگاه‌ها و مدارس آموزش داده نمی‌شوند، آموزش‌های مهارت محور اهمیت‌ بیشتری یافته‌اند.

در این راستا سعی شده است تا با ارايه محتواهای آموزشی تعاملی ضمن بالا بردن جذابیت آموزش، فرآیند یادگیری سرعت بیشتری پیدا کند. استفاده از یک سامانه آموزشی پیشرفته، آخرین ابزارهای تولید محتوا و اساتید مجرب از جمله مزایای «خانه مهارت ایران» است.

آموزش نرم‌افزارهای مختلف در زمینه‌هایی مانند طراحی معماری و شهرسازی، زبان‌های برنامه‌سازی، نرم‌افزارهای گرافیکی، تولید بازی‌های ویدئویی، یادگیری زبان (انگلیسی، فارسی برای غیر فارسی‌زبانان و ...) از جمله مهارت‌هایی هستند که در این سامانه برای عرضه آنها برنامه ریزی شده است.


  29  تیر  1400 ,

 

 

 

 .کلیه حقوق مطالب برای شرکت سامانه های عصر تمدن2024 © محفوظ است