+98 21 66591625

پشتیبانی

پشتیبانی شرکت ساعت

بخش پشتیبانی شرکت ساعت وظیفه نصب، راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی مشتریان را بر عهده دارد، و پس از اجرای پروژه، آموزش‌های لازم را به کاربران ارائه می‌کند تا استفاده از محصول بدون مشکل انجام گیرد.

در صورت بروز مشکل و یا ایجاد سؤال برای کاربران، تیم پشتیبانی درخواست‌های آنها را دریافت کرده و به شکل‌های متفاوتی و متناسب با مشتری، سرویس مورد نیاز را ارائه می‌کند. برای حل مشکلات و پاسخ به درخواست‌های مشتریان، توضیح و پیگیری تلفنی، ارتباط از طریق ریموت و همچنین مراجعه حضوری از روش‌های کاری تیم پشتیبانی می‌باشد.

پشتیبانی شرکت پس از اتمام دوره گارانتی، آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان را در قالب قراردادهای پشتیبانی دارد که بر اساس آن نسخه‌های جدید محصولات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. معمولاً بروزرسانی تجهیزات پس از گذشت دوره حیات آنها در دستور کار مشتریان قرار می‌گیرد که در این مرحله تیم پشتیبانی آمادگی کامل برای همکاری و ارائه راهکار را دارد.

 
تماس با ما
 
آدرس: تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، کوچه حسینی، پلاک 6 (کد پستی 1457863991)
...........................................................
تلفن(خط4): 66591625 21 98+ 
...........................................................
فکس(خط4): 66591625 21 98+
...........................................................